Radosnych, pogodnych, rodzinnych...


Witajcie Kochani!

Nie wiem od czego mam zacząć.. Mam nadzieję, że przygotowania do Świąt minęły Wam spokojnie, że obyło się bez kłótni, nerwów i że czekacie na te Święta a nie marzycie by już się skończyły.

Cała blogosfera jest dla mnie jak rodzina i najchętniej te Święta spędziłabym z Wami wszystkimi! Jesteście cudowni, każdy jest inny, oryginalny i proszę Was o jedno... nie zmieniajcie się!
Cieszę się, że mogę z Wami być, dla Was pisać.

Nie wiem czego mogę Wam życzyć... zdrowia to na pewno, szczęścia, miłości! Żeby te Święta i cały zbliżający się Nowy Rok był dla Was cudowny! By Wasze główki nie zaprzątały zmartwienia, by każdy nowy dzień napawał Was chęcią do życia.
Blogerkom kosmetycznym życzę pełnych kosmetyczek, półek, szaf! Samych dobrych produktów, mnóstwa obserwatorów, dziesiątek tysięcy wejść na bloga codziennie!
Wszystkim innym blogerom życzę tego samego.

No i życzę Wam tego czego sami sobie życzycie!
Mam nadzieję, że za rok też będę mogła Wam złożyć życzenia, że nie opuścicie mnie no i że ja Was nie opuszczę.

Jeszcze raz Wesołych Świąt! 


Ściskam Was i pozdrawiam gorąco!

PS Żeby poszło w cycki!

9 komentarzy:

  1. Piękne życzenia kochana! Tobie życzę tego samego :) Wspaniałych Świąt! :*

    OdpowiedzUsuń
  2. Wesołych Świąt kochana :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Ostatnie zdanie - oby! :)

    PS. Zapraszam do mnie na ROZDANIE , do wygrania Baby Lips Maybelline, eyeliner Rimmel oraz piaskowy lakier :)
    Wesołych świąt !

    OdpowiedzUsuń
  4. Nasze były udane:) Mam nadzieję, że Twoje także:)

    pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń

Każdy komentarz jest dla mnie bardzo ważny i motywuje mnie do dalszego działania, więc serdecznie za każdy dziękuję!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...