SEYO gruszka i avocado- BUBEL



Dobry wieczór!
Z góry przepraszam za dość dłuższą nieobecność, ale jakoś nie wiedziałam co pisać i jak pisać, trochę miałam zamęt w życiu osobistym, przepraszam i obiecuję poprawę.
Miałam napisać o moich włosach i zrobię to w najbliższym czasie- obiecuję. 
Póki co o największym bublu jaki ostatnio spotkałam jeśli chodzi o żele pod prysznic
SEYO gruszka i avocado

Co mówi nam producent:

SEYO GRUSZKA&AVOVADO

To wyjątkowy żel pod prysznic do codziennej higieny i pielęgnacji ciała. Zawiera starannie dobrane składniki o dobroczynnym działaniu na skórę
- wyciąg z owoców gruszy tonizuje 
- wyciąg z liścia avocado wygładza. odżywia i koi
-gliceryna działa nawilżająco 

Skład


Nie bardzo znam się na składach kosmetyków, co muszę nadrobić. Więc wam go nie przeanalizuję jakoś szczegółowo. 


+ fajnie się pieni
+ opakowanie, lubię kosmetyki w przezroczystych butelkach
+ cena, około 6zł za 500ml (chociaż to i tak za dużo)
+ dostępność, drogerie Natura 

No i to by było na tyle... 

- nie nawilża
- nie wygładza
- konsystencja tak lejąca, że nie da się tego nazwać żelem
- po nałożeniu na ciało, zapach gruszki znika i pojawia się okropnie chemiczny zapach sama nie wiem czego
- jest bardzo niewydajny, kupiłam go zaledwie półtora tygodnia temu a widać ile jest, nie myję się nim codziennie 


Jednym słowem dla mnie bubel i to ogromny.
A Wy miałyście kontakt z produktami tej firmy? Jak oceniacie? 
Postaram się dodać niedługo kolejnego posta. 
Pozdrawiam. 

4 komentarze:

  1. nie miałam nigdy nic z tej firmy. ale faktycznie bardzo niewydajny!
    ja uwielbiam żele z ziaji :D a raczej mydła pod prysznic :D żurawina-poziomka i czekoladowe <3
    hihihi

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. O tak, uwielbiam tę serię Ziaji :) często kupuję, ale ostatnio chciałam spróbować czegoś nowego i wyszło jak wyszło. ;/

      Usuń
  2. Nie miałam kosmetyków z tej firmy :) Dla mnie żel MUSI się super pienić i zostawiać ładny zapach :) :**

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dla mnie właśnie zapach jest najważniejszy a ten pachnie okropnie poza butelką, że tak to nazwę.

      Usuń

Każdy komentarz jest dla mnie bardzo ważny i motywuje mnie do dalszego działania, więc serdecznie za każdy dziękuję!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...