InstaMix #1

Dzisiaj post instant, jak zawsze te w niedziele :-) pierwszy raz dodaję posta w tym stylu i mam nadzieję, że przypadnie Wam do gustu. Nie wiem tylko czy forma kolażu, jak teraz będzie ok, czy może lepiej każde zdjęcie wrzucać osobno? No i zdjęcia kopiowałam prosto z insta, więc po prostu niektóre są z białymi boczkami. Osoby, które śledzą mnie na instagramie pewnie już te zdjęcia widzieli, ale to chyba nie szkodzi ;-D
Do rzeczy...


Mam nadzieję, że coś widzicie ;>
Kilka słów komentarza ode mnie:

1. Nowości dla ciała, cudowne lakiery, cienie do powiek, błyszczyki, no po prostu wszystko co się da! Mimo wielu przeciwności losu w końcu do mnie doleciały ;3
2. Uczę się malować kreskę na powiece, średnio mi to wychodzi, ale dzięki linerowi z Essence jest to proste jak nigdy dotąd!
3. A tu zdjęcie z Międzynarodowego Dnia Walki z Homofobią ;-)
4. Jak wygląda pisanie notek od kuchni? Właśnie tak!
5. Nowości dla ciała już były, to teraz coś dla ducha. Cudowności, które przyleciały do mnie od sklepu Scented.pl 
6. Czasami trzeba ruszyć tyłek sprzed kompa i łącząc przyjemne z pożytecznym - łapać słoneczko popylając z kosiarą!
7. Samochód też czasami potrzebuję kilku chwil dla siebie!
8. Przesadziłam mojego Leona, znacznie lepiej mu w nowym domku.
9. Paznokcie pod kolor włosów? Dlaczego nie ;-)
10. Najlepsze lody świata! Omnomnom ;3

No i szybko przyszło, szybko poszło! Jeśli jeszcze nie folołujecie mnie na instagramie możecie zrobić to tutaj!

16 komentarzy:

  1. Ja Ildefonsa tez ostatnio przesadzalam. I bardzo lubie to zdjecie paznokci pod kolor wlosow. Ale ja ogolem lubie jak takie pierdoly ze soba wspolgraja.

    OdpowiedzUsuń
  2. ale masz cudny kolor włosów! *.*

    OdpowiedzUsuń
  3. ja w weekend grabiłam siano - taka alternatywa dla kosiary:D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja jak skosiłam trawę to też musiałam pograbić! :D

      Usuń
  4. Ciekawa notka, spotkałam się już z nią na kilku blogach, chyba za jakiś czas włączę w życie :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Takie notki są fajne, szybkie i można bliżej poznać blogera :)

      Usuń
  5. Zdjęcia troszkę małe, jak chciałam z telefonu obejrzeć to już w ogóle bieda :< może tak po trzy w rządku chociaż?
    Leon ma fajne mieszkanko :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jesteś moją mistrzynią pod względem odpowiedzi na treść posta, dokładnych odpowiedzi. Mówię to całkiem szczerze ;) zawsze kiedy zadaję pytanie to mi odpowiesz, kiedy coś jest nie tak to też powiesz :D no po prostu miszczem jesteś :) dziękuję ;*

      Leon dziękuje! :D

      Usuń
    2. Ou, a myślałam, że taki przebrzydły pedant, w dodatku leniwy, może tylko wnerwiać. :D Polecam się na przyszłość w takim razie! :* Po prostu staram się szanować pracę innych bloggerów, i jak już jakaś bidulka o coś pyta, to tak wypada jej odpowiedzieć, co by nie myślała, że ścianą o groch tłucze. :D

      Usuń
  6. Poproszę więcej takich postów , nie mam InstaG to nie śledzie :) Świetne , bajeczne zdjęcia , pazurki pod włosy <3 Ja w końcu mam taki sam kolor jak Ty :)

    OdpowiedzUsuń

Każdy komentarz jest dla mnie bardzo ważny i motywuje mnie do dalszego działania, więc serdecznie za każdy dziękuję!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...