Sprawca matowych paznokci. Lovely, Matte Top coat.

Witam!

Ostatnio już kilka osób pytało mnie o to jaki to ja mam ten świetny, czarny matowy lakier do paznokci. Sęk w tym, że nie mam czarnego, matowego lakieru.
Będąc kiedyś w Rossmannie, poszukując matu idealnego przeglądałam różne kolory, no i oczywiście nie mogłam się zdecydować, miałam ochotę wziąć wszystkie. Tak szczerze, właściwie mi się udało, bo w moje ręce wpadł matujący top coat od Lovely.
Mam matowy każdy kolor jaki tylko chcę. No to teraz coś więcej o nim.


Lakier jak to lakier, w szklanej buteleczce, która jest bardzo Lovely.  Lakier ma kolor mleczny, delikatnie przyciemnia lakier, ale nie rzuca się to bardzo w oczy. 


Konsystencję ma dość gęstą. Pędzelek szeroki i wygodny, bardzo fajnie się nim operuje, kilka ruchów wystarczy by pokryć całą płytkę paznokcia.
Jeśli chodzi o wydajność to sama nie wiem. Odkąd go kupiłam właściwie za każdym razem kiedy maluję paznokcie używam tego top coat'u. Kiedy kolor na paznokciach już mi się znudzi a nie wygląda jeszcze źle, odświeżam manicure tym właśnie lakierem, zawsze to coś innego a nie trzeba od nowa malować paznokci lakierem.

Jego zadaniem jest zmatowienie uprzednio nałożonego lakieru. Czy mu się to udaje? Owszem! Powiedziałabym nawet, że radzi sobie z tym świetnie. Wystarczy kilka sekund od jego nałożenia i można cieszyć się bardzo eleganckim manicur'em.

Zdjęcia chyba powiedzą więcej.

Przepraszam za objechane skórki! Nie umiem inaczej!

Lewa strona błyszczący, prawa kilka sekund po przejechaniu wyżej opisanym top coat'em.

Lakier na pewno nie przedłuża trwałości lakieru, ale nigdzie nie jest napisane, że robić to powinien. Swoje zadanie spełnia idealnie i kiedy mi się skończy na pewno kupię go ponownie.
Niestety nie pamiętam ceny, ale na pewno poniżej 10zł.

Miałyście kiedyś matujący lakier? Jak podoba Wam się taki efekt? 

Pozdrawiam!

38 komentarzy:

  1. lubię matowe pazurki sama mam taki mat :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Ten top coat od Lovely jest cudowny! :)
    Ciągle słyszę pytania skąd sprowadzam matowe lakiery. :P

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mnie też o to pytają właśnie :P a tu, wszystkie matowe kolory w jednej buteleczce :D

      Usuń
  3. Odpowiedzi
    1. Tak, wiem :P niestety na zdjęciach wszystko wyłazi. A ja nie umiem malować paznokci tak by później nie mieć objechanych skórek :P jeszcze nigdy mi się to nie udało w mojej "karierze" :( jak próbuję zmywać później patyczkiem to zmywam wszystko z paznokcia :D
      Nie wiem jak dziewczyny to robią, że nie "uszkadzają" sobie skórek o.O

      Usuń
    2. U mnie zależy od gęstości lakieru i jego pędzla ;) jeśli nie udaje Ci się to wykorzystaj zamiast patyczka pedzelek do eyelinera ;)

      Usuń
    3. Zaopatrz się w patyczek drewniany (taki do skórek), czy nawet wykałaczkę i zbieraj lakier jak jest jeszcze mokry. I kończ malowanie przed skórkami! Efekt będzie 100 razy lepszy, bo z takimi skórkami (aż żal to mówić, bo kolor lakieru piękny) traci się przyjemność oglądania zdjęć.

      Usuń
    4. Dzięki dziewczyny za rady :) następnym razem przy malowaniu skorzystam z Waszych rad :) mnie też to denerwuję, bo maluję paznokcie różnymi lakierami po kilka razy w tygodniu i zawsze jest to samo. Nie umiem tak żeby skórek nie pomalować ;/ jeszcze raz dziękuję i obiecuję poprawę :D

      Usuń
    5. Ja też zawsze z tym miałam problem i właśnie patyczek i minimalne... niedomalowywanie sprawdziły się świetnie. Teraz już mam ewentualne małe punkty, które zawsze nawet paznokciem ścieram jeszcze na mokro i jestem zadowolona z efektu :)

      Usuń
    6. Trzeba ćwiczyć i będzie lepiej :) Niedługo dojdziesz do wprawy! :)

      Usuń
  4. ale świetne! jutro będę w rossmannie to sobie go kupię :D
    ~hihihi

    OdpowiedzUsuń
  5. Fajna sprawa, ale mi się podoba tylko matowa czerń, inne kolory wyglądają jakby sobie człowiek flamastrem pomalował paznokcie :P :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tak szczerze to ja też najbardziej w macie lubię czerń :)

      Usuń
  6. Odkąd dostałam go w wibo-box'e zakochałam się w efekcie który pozostawia i jak dla mnie to jeden z lepszych matowych top coat'ów za niewielkie pieniądze;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie miałam jeszcze innych, chyba pozostanę wierna temu! :)

      Usuń
  7. Fajnie matuje ! Nie miałam takiego produktu ale widzę, że warto :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Mam takiego z essence ale rzadko używam, czas to zmienić :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Efekt ciekawy, zwłaszcza przy wszelkiego rodzaju zdobieniach :)

    OdpowiedzUsuń
  10. właśnie chyba muszę w taki zainwestować, bo mam ale mój bardzo szybko się ściera i paznokcie są znów błyszczące :(

    OdpowiedzUsuń
  11. A wiesz, że ja właśnie też się przymierzam do recenzji takiego matującego lakieru ? Tylko ja mam innej firmy. Fajna sprawa, powiem Ci, że można na prawdę odmienić lakier i wprowadzić trochę świeżości do mani :)

    OdpowiedzUsuń
  12. efekt jest świetny! ja mam taki matte coat nie pamiętam jaka to firma, ale schnie godzinę! doprowadza mnie do szału :/

    OdpowiedzUsuń
  13. Mam nadzieje, że kupie go sobie w rossmanie dziś:)

    OdpowiedzUsuń
  14. muszę go mieć ! dopiero jutro bd w Rossmannie :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Nie miałam go, ale myślę, że to się zmieni :P

    OdpowiedzUsuń
  16. ja nie przepadam za matowymi paznokciami, lubię jak się coś tam błyska :D

    OdpowiedzUsuń
  17. kurde, że też dziś w rossmannie na niego patrzyłam i nie wzięłam, jutro po niego wracam ! :D

    OdpowiedzUsuń
  18. musze sobie kupic cos takiego!! :D

    OdpowiedzUsuń
  19. Ale fajowski :D, że też ja go nie widziałam. Siet! Mam nadzieję, że jutro w Rossie będzie na mnie grzecznie czekał :D

    OdpowiedzUsuń
  20. Też go mam i polecam :)
    Zapraszam do siebie i wzajemnej obserwacji :)

    OdpowiedzUsuń
  21. Ja mam matujący top z essence :)

    OdpowiedzUsuń
  22. Matowe wyglądają naprawdę ŚWIETNIE ale uważaj na skórki!
    asmenka

    OdpowiedzUsuń
  23. Kupiłam go dzięki temu postowi :D

    OdpowiedzUsuń

Każdy komentarz jest dla mnie bardzo ważny i motywuje mnie do dalszego działania, więc serdecznie za każdy dziękuję!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...