Na moich paznokciach zakwitły kwiaty. Klub paznokciowy, tydzień XXII.

Dawno nie było żadnego zdobienia, nie ma się co dziwić skoro moje zdolności artystyczne są tak małe, że właściwie ich nie ma.
Jednak z racji tego, że na dzień dzisiejszy i tak miałam kwiaty namalować idealnie nadadzą się one do Klubu Paznokciowego.
Jak wyszły? Mocno średnio, bo o tyle o ile jakieś ombre, galaxy nails i tym podobne wychodziły mi całkiem nieźle, to wzorek, który trzeba narysować jest dla mnie drogą przez mękę. Jak to wygląda w praktyce?


Ano ni ładniej, ni brzydziej jak tylko tak :-) wiem, że szału nie ma, ale starałam się jak mogłam. Mam nadzieję, że na kolejne tygodnie wzorek będzie jakiś łatwiejszy to się bardziej popiszę.
Post krótki, bo co tu więcej pisać? Możecie powiedzieć mi czy przy takich "zdobieniach" pokazywać jakich lakierów użyłam, czy jest to zbędne? 

A co u Was na paznokciach gości? Lubicie raczej tradycyjne mani czy z odrobiną szaleństwa?

19 komentarzy:

  1. Ja wybieram zawsze tradycję, bo szaleństwa wyglądają u mnie źle :P po prostu ręka mi się trzęsie :) Aaaa i dzisiaj widziałam w sklepie allepaznokcie, że mają jakieś pisaki 3D (czy coś) do zdobień, w różnych kolorach, chyba 5 czy 6 zł kosztują... miałaś kiedyś coś podobnego, warto? ;D Może w końcu by mi się udało coś zrobić, bo rysować potrafię ;D

    OdpowiedzUsuń
  2. Mi się te różyczki Twoje podobają bardzo. Takie cukierkowe, niedopowiedziane - na paznokcie idealne :)
    Za to te kryształki to już porażka, haha.

    OdpowiedzUsuń
  3. miłusie dla oka zdobienie :) bardzo kobiece i napawajace optymizmem:)

    OdpowiedzUsuń
  4. U mnie na paznokciach obecnie lakier z mojego nowego postu :)
    A Twój wzór nie jest zły. nie narzekaj :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Oj Ty kokietko- przecież te kwiatki są uroczy ;D
    Mnie się podobają i zerkam na nie z zazdrością bo ja to naprawdę talentu do zdobień nie mam :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Sliczne sa!!!!! Slodziusie:)

    OdpowiedzUsuń
  7. Fajowe!! Ja tak nie umiem :(

    OdpowiedzUsuń
  8. Nie jest źle, ja nawet tego nie potrafię ;) Co do ozdób na paznokciach jestem straszliwą sierotą :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Nie narzekaj :P Mi się podoba, zwłaszcza, że w życiu nie namaluję żadnego wzorku na swoich paznokciach :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Bardzo mi się podoba to zdobienie ^^

    OdpowiedzUsuń
  11. Mnie lakiery nie interesują, toć widzę jakie kolory masz ;p

    I podobają mi się kwiateczki, są autentycznie urocze :)

    OdpowiedzUsuń
  12. przepraszam bardzo :* Już są dodane Twoje pazurki ::)

    OdpowiedzUsuń
  13. jakie piękne kwiatuszki! zazdroszczę!

    OdpowiedzUsuń
  14. sliczne, niestety nie mam ani cierpliwości, ani zdolności:)

    OdpowiedzUsuń
  15. piękne kwiatuszki :) bardzo lubię takie zdobienia,
    pozdrawiam MarleNails :)

    OdpowiedzUsuń

Każdy komentarz jest dla mnie bardzo ważny i motywuje mnie do dalszego działania, więc serdecznie za każdy dziękuję!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...